Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Умови повернення для товарів належної якості
Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був у використанні і має всі супровідні документи, які підтверджують купівлю.
Процедура повернення товару належної якості:
- зателефонуйте за телефоном 0800332312 або +380630332312, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта” за адресою м. Київ, Харківське шосе, 175;
- зателефонуйте за номером 0800332312 або +380630332312 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;
- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 7 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.
Умови повернення товарів неналежної якості:
У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту покупки).
Процедура повернення товару неналежної якості:
- зателефонуйте за телефоном 0800332312 або +380630332312, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;
- зателефонуйте 0800332312 або +380630332312 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;
- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.
Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.